Gadżet reklamowy jako miły gest

Jest wiele różnych możliwych podejść do kwestii marketingu. Są oczywiście reklamy w różnych mediach, gazetach i tak dalej. Coś co każdy z nas bardzo dobrze zna bo najzwyczajniej w świecie jesteśmy nimi bombardowani od każdej, wydawało by się, możliwej strony.

Dlatego uważam, że gadżety reklamowe mogą być od tego miłą odskocznią. Są raczej miłym prezentem aniżeli utrapieniem. Nie chodzi tutaj, rzecz jasna o kolejne męczenie potencjalnego klienta i wpychania mu w ręce na siłę niepotrzebnych śmieci. Jest różnica pomiędzy tym, a podarowaniem skromnego aczkolwiek gustownego upominku z okazji podpisanej umowy, spotkania biznesowego czy najzwyczajniejszego w świecie spotkania marketingowego, na którym mamy za zadanie opowiedzieć i zachęcić przyszłego potencjalnego odbiorcy naszego produktu albo usługi. Takim gadżetem reklamowym może być naprawdę wiele rzeczy. Koszuli, swetry, szale, długopisy, zeszyty, a wymieniać można pewnie bardzo bardzo długo. Niektórzy podchodzą do tworzenia czegoś takiego w sposób nie zbyt mocno kojarzący się ze synonimami słowa „dokładny” i „rzetelny”. Chcę jakoś tam odbębnić swoje i do domu, mówiąc już nieco bardzo językiem potocznym. Inni stawiają sobie choć krztynę ambicji i starają się wyprodukować coś co nie będzie zlewało się z tłem konkurencji. Nie zawsze to wychodzi ale trzeba mieć nadzieje, że jak najwięcej ludzi z branży podejdzie właśnie w ten sposób.

Zobacz też: Gadżety reklamowe Rzeszów

1 thought on “Gadżet reklamowy jako miły gest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.