Marketing i komunikacja miejska

Komunikacja miejsca taka jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które mogą się nam skojarzyć z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest znana i zauważalna więc nie jest czymś dziwnym, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci dużych naklejek na pojazdach.

Marketing, który używa transport publiczny jako narzędzia nie jest niczym nowym. (komunikacja miejska reklama) Zazwyczaj przybiera to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego tramwaju, czy autobusu nie jest czymś nietypowym przy typowym wybraniu się na miasto ponieważ ludzie realnie sią decydują na taką formę marketingu.

Tramwaje stały się już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski widok. Są dobrze widoczne w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku styczności torów w regularną jezdnią. Fakt, że są zauważalne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj jeżdżą po bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

Reklamy umieszczana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość popularną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną możliwości na to, że zostanie to zauważone. Większość autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że nie mała ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas dostrzeże.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.