Reklama jest nieodzowna w większości branż. Jedną z istotnych kwestii jaką należy się zająć to wybór adekwatnej formy reklamy twojej branży lub też produktu jaki oferujesz. Każda branża ma swoją specyfikę oraz specyficzną grupę docelową. Dla pewnych branż najbardziej odpowiednia będzie reklama zewnętrzna, na przykład murale reklamowe, dla innych najlepszą postacią reklamy będą spoty telewizyjne a jeszcze inna branża będzie czerpała olbrzymie korzyści z reklamy na ulotkach. Bardzo często jeżeli nie najczęściej przedsiębiorstwa korzystają przy prowadzeniu kampanii reklamowych z paru typów reklam. Przykładowo, jeżeli mamy do czynienia z ogólnokrajową kampanią promującą dany produkt to nader często możemy zobaczyć w tej samej formule graficznej reklamy na bilbordach, w telewizji i w Internecie.  

Projektując reklamy trzeba scharakteryzować grupę docelową. Następnie na podstawie tej definicji dobierać typy reklam, rodzaje miejsc ich zainstalowania lub emisji, ich charakter, język przekazu.

Murale reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *